28 . 03 . 2024
пошук робіт:         
 

Дипломна робота, курсова робота, виконання робіт.

Звіт з практики (ресторанна справа)



№ роботи: 2099
розділ: Звіти з практики
тип: Курсова робота
об'єм: 56
винагорода автору: 150 грн

Зміст:

ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ОРГАНІЗАЦІЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ У РЕСТРАНІ «ЗОЛОТИЙ ЛЕВ»
1.1. Ознайомлення з організацією роботи, з типом і класом закладу ресторанного господарства, його архітектурно – планувальним рішенням , інтерєром торговельних приміщень
1.2. Підбір необхідної кількості меблів згідно із мінімальними нормами оснащення
1.3. Техніка зустрічі адміністратором відвідувачів у ресторані, розміщення відвідувачів за столом
1.4. Техніка оформлення замовлення на проведення бенкету, складання меню для організації бенкету
1.5. Обслуговування груп іноземних туристів та туристів
РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ У БАРІ
2.1. Вивчення форм і методів обслуговування у барі
2.2. Визначення призначення інвентарю, інструментів, посуду у барі. Підготовка робочого місця бармена
2.3. Зустріч та обслуговування відвідувачів в барі
2.4. Технології приготування та техніки подавання кулінарної продукції у барах різної спеціалізації
2.5. Класифікація алкогольних напоїв за вмістом спирту, цукру
2.6. Вивчення ассортименту коньяку, абсент, кальвадос, текіла
2.7. Фірмові страви та напої у закладі ресторанного господарства
2.8. Організація робочих місць для приготування та подавання чаю, кави, какао, гарячого шоколаду та напоїв на основі чаю та кави
2.9. Особливості подачі вин на підприємстві ресторанного господарства
2.10. Ознайомлення із порядком оформлення матеріальної відповідальності офіціантів, барменів
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ

ВИСНОВКИ


Отже, ресторан «Золотий Лев» - це міський ресторан, розташований в зоні спального району (південно-західного) міста Хмельницького. Займає окремо розташовану двохповерхову будівлю з мансардою. «Золотий Лев» - ресторан вищого класу, має 2 банкетні зали на 130 місць кожна.
Відбулося ознайомлення з організацією роботи , з типом і класом закладу ресторанного господарства, його архітектурно – планувальним рішенням , інтерєром торговельних приміщень, з правилами внутрішнього розпорядку, з формами і методами обслуговування відвідувачів.
Здійснено аналіз відповідності діяльності закладу ресторанного господарства вимогам чинним нормативним документам, дотримання санітарно – гігієнічних вимог, дотримання правил охорони праці та пожежної безпеки.
Розглянуто складання схеми розміщення меблів у торговельній залі різних конфігурацій. Вивчено прийоми полірування посуду, приборів, сервірування столів для сніданку, обіду, вечері. Проведено аналіз дотримання вимог до естетичного оформлення , техніки складання меню залежно від типу та класу ЗРГ. Проаналізовано винну та чайну карти ресторану.
Відпрацьовано зустрічі адміністратором відвідувачів у ресторані, розміщення відвідувачів за столом, надання консультації офіціантом консультації відвідувачам з елементами «ненавязливої пропозиції», приймання замовлення відвідувачів. Досліджено техніку отримання буфетної продукції, напоїв, доставки готової продукції в зал із допомогою підноса, візка; техніку підбирання посуду ,подавання холодних і гарячих закусок, перших страв, других страв, солодких страв, гарячих і холодних напоїв, вино – горілчаних напоїв, слабоалкогольних та безалкогольних напоїв, кондитерських виробів.
Вивчено техніки оформлення замовлення на проведення бенкету, складання меню для організації бенкету. Досліджено особливості підготовки до проведення бенкету.
Проаналізовано особливості обслуговування груп іноземних туристів та туристів, котрі подорожують індивідуально. Вивчено підготовку торговельно залу, сервірування столів, обслуговування туристів за типом шведської лінії, рєпінський стіл. Вивчено особливості сервірування столів та обслуговування іноземних громадян під час конференцій, нарад тощо.
Проведено теоретичний аналіз організації обслуговування у барі: визначення призначення інвентарю, інструментів, посуду у барі; подавання закусок, страв, гарячих напоїв, вино –горілчаних виробів, безалкогольних та слабоалкогольних напоїв; ознайомлення із порядком оформлення матеріальної відповідальності офіціантів, барменів тощо.
   
Список літератури

 

 

© DIPLOMSERVIS.com.ua 2009-2016.